Agencja SEO – co to jest?

Czym zajmuje się agnecja SEO/SEM

Jak sama nazwa wskazuje agencja SEO/SEM zajmuje się kompleksowym marketingiem internetowym. Kompleksowy marketing to szereg działań mających na celu w jak najkrótszym czasie poprawić sprzedaż na stronie docelowej. SEO a SEM to dwa różnorodne światy, to pierwsze czyli optymalizacja stron wraz z jej pozycjonowaniem cechuje się na:

Optymalizacja strony

  • poprawa strony
  • poprawa informacji na stronie
  • poprawa menu i nawigacji strony
  • poprawa linkowania wewnętrznego
  • poprawa UX strony
  • poprawa adresów Url
  • dopracowanie tytułów produktów
  • optymalizacja treści

 

To wyłącznie kilka z kluczowych elementów optymalizacji strony. Prawidłowa konstrukcja i budowa nowych artykułów odgrywa bardzo dużą rolę dla widoczności strony w wyszukiwarkach , a oprócz tego dla samego użytkownika.

Układ i kolorystyka strony również odgrywają potężne znaczenie w kwestii sprzedażowej. Jeżeli już klient wejdzie na stronę a wszystko będzie nie poukładane tak jak się należy, a w ogromnej liczbie przypadków wszystko jest rozpraszające na stronie i nie pozwala się skupić na produkcie, to posiadamy nikłe szanse na to że dokona zakupu.

Link bulding

To kolejny etap zwiększający widoczność i dający stronie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. To bardzo niełatwy etap, gdyż trzeba do niego podejść bardzo ostrożnie, nie narażając strony klienta na ewentualne kary od wyszukiwarek. Link bulding jest bardzo czasochłonny i w większości sytuacji bardzo drogi, szczególnie przy artykułach sponsorowanych albo samego zakupu linku na stronie tematycznej.

 

Należy wziąść pod uwagę, że nie w każdym momencie jest sposobność zakupu linku na stronie tematycznej, w tym celu w współzależności od branży budowane są specjalne zaplecza, czyli strony o tej samej tematyce z wyczerpującymi informacjami o branży albo produkcie. Takie strony mają duży wpływ i pozwalają też zwiększyć sprzedaż, ale uzależnione jest to wszystko od jej prawidłowej konstrukcji i długich, specjalistycznych artykułów.

  • Najcześciej popełniane błędy przy prowadzeniu kampanii link buldingu:
  • zakładanie łączy zwrotnych na wortalach niskiej jakości
  • zakładanie łączy zwrotnych na stronach nie tematycznych
  • zakładanie masowych linków zwrotnych
  • brak zróżnicowania linków

Unikalny Content

To sprawa pierwszo rzędna, mająca największy wpływ dla wyszukiwarek. Unikatowe informacji to podstawa, ale mowa tu o treściach wysokiej jakości lub o sprzedażowych, czyli takich które wykreują w umyśle nabywcy chęć pożądania naszego produktu. Content możemy zamówić w Internecie dla naszej strony albo towarów, ceny nie są małe, ale warto jest zainwestować jeżeli już chcemy odnotować większą sprzedaż.

Układ graficzny

To kolejna ważna kwestia która posiada wpływ na ilość odrzuceń i ewentualny zakup towaru lub usługi przez internautę. Wiele jest stron słabo estetycznych lub w kolorystyce która dosłownie odrzuca ewentualnego klienta. Prostota i układ , a ponadto paleta barw to najważniejsze czynniki startowe, a w późniejszym czasie już jedynie treść której celem jest sprzedać.

Czym się różni SEO od SEM?

SEO to działania przede wszystkim optymalizacji strony pod wieloma czynnikami, takich czynników jest kilka, w współzależności od jakości strony może być do poprawy więcej niż sto. Natomiast SEM to funkcjonowania marketingowe, mające na celu zwiększenie widoczności strony , a dodatkowo sprzedaży, zazwyczaj poprzez;

  • banery reklamowe
  • e-mail marketing
  • marketing szeptany
  • publikacje sponsorowane
  • reklamy Google ads i Facebook ads
  • strony lądowe i wiecej.

Nasza firma a dokładniej „pozycjonowanie stron Gdańsk” oferuje pełny zakres marketingu internetowego, dzięki czemu możemy zwiększyć sprzedaż na stronie kontrahenta w bardzo krutkim czasie. Wszystko uzależnione jest od budżetu i akcji jaką klient preferuje stworzyć, jesli klient preferuje zwiększyć sprzedaż o np 400 tys zł, to tym samym koszt inwestycji będzie duzo droższy niż dla działań zwiększenia sprzedaży o 100 tys PLN.

Wykonujemy unikatowe strategie reklamowe rozłożone w czasie, przy akcjch promocyjnych produktu szkolimy najpierw nieświadomych odbiorców a dopiero później dokonujemy szeregu działań wpływowych, decydujących do zakupów.

Zapraszamy wszelkie firmy do współpracy.

Dodaj komentarz